We have landed

9 juli 2016 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Op dit moment zitten wij in Houston te wachten  op onze transfer naar El Paso. Aangezien we hier de tijd hebben kan ik nog even een stukje schrijven over de afgelopen tijd maar vooral de afgelopen dagen. Wat hebben we veel moeten regelen. De laatste 2 maanden Ron vanuit Amerika en ik vanuit Nederland. Daarnaast gewoon werken, school, studie en 2 huishoudens. Je wordt even geleefd en dan komt het dichter bij en weet je dat je afscheid moet gaan nemen. Alles gaan afsluiten. Het voelt als op vakantie gaan maar je weet dat je een jaar weg gaat. Dat voel je helemaal als je omgeving lieve opmerkingen kaartjes en cadeautjes geeft . Je voelt je ook  even heel gewaardeerd. Mocht ik mensen daar nog niet voor bedankt hebben , bij deze. En dan komt het tijdstip dat je echt gaat. Met z'n drieën vliegen we ons avontuur tegemoet. Heel speciaal. Laat het maar komen. Amerika wij komen eraan. Dit verhaal wordt zeker vervolgd.

collage-2016-07-09

1. Jacquelien:
    9 juli 2016
    Hoi Agnes, spannend, nu gaat het dus gewoon echt beginnen!!! Fijn om na zo'n lange tijd je Ron weer terug te zien en samen met de kids dit avontuur aan te gaan. Heel veel plezier vooral! geniet samen en ik blijf je volgen.
    liefs, Jacquelien
  2. Hans de haan:
    9 juli 2016
    Heel veel plezier in El Paso, dat jullie droom mag uitkomen!
  3. Klementine:
    9 juli 2016
    Heel veel plezier gewenst! Dat wordt vast een heel bijzonder jaar!
  4. Jeroen:
    10 juli 2016
    Maak er iets moois van!!!