Verhuiswagen

26 april 2016 - Dalfsen, Nederland

Ken je dat gevoel dat als je op vakantie gaat je in eerstse instantie niet eens zoveel spullen hebt klaar gezet. Maar dat dan het gevoel komt dat het toch handig is als dit en dat ook maar mee gaan. Dat overkwam mij vandaag. Onze spullen die verscheept worden werden opgehaald. In eerste instantie een lijstje gemaakt maar toch snel nog weer wat spullen bij gezet. Dan de twijfel heb ik alles wel. Gelukkig na een poosje is er de nuchterheid dat we maar een jaar gaan. En als het moet daar ook veel te koop is. Ongeveer 3 kuub ingepakt. Hou nog 2 kuub over om mee te nemen vanuit Amerika. Straks de lege plekken weer een beetje opvullen anders voelt het al wel heel kaal

1. Gerrie otterman:
    26 april 2016
    Hoi allemaal : Sterkte met alle voorbereidingen !!
    En Ron alvast gefeliciteerd met je 50 e !verjaardag : een fijne dag met z.n allen .
    De laatste loodjes voor jullie .Maar een super ervaring toch ?

groetjes wim en gerrie otterman.
  2. Ans en Kees:
    28 april 2016
    Ja jongens, nu komt het echt dichtbij. We tellen met jullie de dagen af....maar eerst nog een heerlijke Hollandse Koningsdag gevierd!!!
  3. Gerrie otterman:
    9 mei 2016
    Hallo Lieve mensen :

Voor Ron een hele goede reis!! en alvast een goede tijd in El Paso!! Agnes Maaike, Sander : sterkte woensdag ; kijk vast vooruit !
    Lieve groeten : Wim en Gerrie Otterman.
  4. Jaap en Annie Wilting:
    6 juli 2016
    Agnes, Sander en Maaike

Sterkte bij het komende afscheid. Een goede vlucht, geweldig weerzien en de tijd van jullie leven in Texas.

Alle goeds (natuurlijk ook voor Ron)
    Jaap en Annie Wilting
  5. Gerrie otterman:
    7 juli 2016
    Hallo agnes maaike en sander :
    Goede reis !Sterkte vrijdag met het afscheid ! we wensen jullie een hele fijne tijd in El Paso ! We zijn benieuwd naar jullie reisverslagen ! groetjes aan Ron en alle goeds vanuit hardenberg : xx Wim en gerrie en kids .
  6. Gerrie otterman:
    7 juli 2016
    hallo Agnes maaike en Sander. Goede reis ! Sterkte met het afscheid nemen vrijdag! W e wensen jullie een hele fijne tijd in El Paso .We zijn benieuwd naar jullie reis verslagen ! groetjes aan Ron : ALLE GOEDS uit hardenberg : liefs wim en gerrie en kids .