1e dag Amerika

10 juli 2016 - Fort Bliss, Texas, Verenigde Staten

Goedemorgen. Mijn tweede dag in Amerika begint al veels te vroeg. Kom maar niet in mijn ritme. Maar maakt ook dat ik om 05.15 uur in  mijn eentje heerlijk op het terras zit, aangezien het hier ook dan al heerlijk weer is, en te kijken naar hoe onze tuin wordt besproeid. Neem de tijd om  mijn eerste dag en mijn komende tijd te overdenken. Verneem namelijk dat er al van alles door mijn hoofd spookt zo            's ochtends vroeg.  Het woordje moet al weer flink aanwezig is, zelfs op de eerste dag . Ik moet het huis op orde hebben, moet de omgeving aan de kinderen laten zien, moet even contacten., moet meedoen met anderen. Of te wel alles moet op orde en perfect zijn. Maar in alle rust en vroegte merk ik dat dat we juist onzeker onrustig maakt. Dit ga ik anders doen. Ik weet dat ik veel nieuwe mensen ga ontmoeten me in een heel andere omgeving en cultuur bevind en ik hoop dat ik de rust vind om dit in me op te nemen en waar te nemen. Goh wat een jetlag al niet toe kan leiden. Nou nog kijken hoe lang ik dit vast kan houden

1. Jacquelien:
    10 juli 2016
    Gaat je lukken, zeker weten!! Alleen maar genieten nu eerst.. wat MOET komt later wel.. en dan in gepaste snelheid.
  2. Ageeth Ziel:
    Hoi Agnes,
    Fijn zo'n onverwachtse retraite. Moet je koesteren!
    Them crazy americans kunnen nog wel even wachten.

Gaat je lukken!
  3. Ans en Kees:
    10 juli 2016
    Heerlijk he zoals een mens in elkaar steekt! Je bent goed bezig Agnes, komt allemaal goed. En wat fijn dat je je hersenspinsels wilt delen met ons! Gewoon blijven doen, top!!
  4. Inge:
    10 juli 2016
    Hoi Agnes en de rest... ik ga jullie volgen. Leuk om het komende jaar over jullie belevenissen te lezen. Nogmaals, geniet van alles! Zo te zien is het lekker warm daar! Xx
  5. Henk en Hennie Nijeboer:
    10 juli 2016
    Met veel belangstelling jou eerste verslag gelezen.
    We hopen dat er nog velen volgen,
    Houden jullie je dapper, alles zal recht kom, zei mijn vader altijd..
  6. Cobie Zuidema:
    10 juli 2016
    Keep calm Agnes,geef jezelf even de tijd om te wennen.Veel succes daar.
  7. René en Julia:
    11 juli 2016
    Hey Agnes,
    Controle geeft ook houvast, best logisch als alles nieuw is.
  8. Gerrie otterman:
    11 juli 2016
    Hoi Agnes ; leuk zo snel iets te horen ! De reis goed gegaan ! Agnes het komt vast allemaal goed . De jetlag is wel lastig he ? Wat een temperatuurtje daar ! Als je nachts op het terras zit wel lekker toch ( grapje ) ik begrijp wel dat er veel op je afkomt !! Maar jij kan dat Agnes !! Komt goed. doe je groeten aan iedereen ?
    wij kijken al uit naar je volgende verslag : leuk xxx wim en gerrie.
  9. Erna Vos:
    17 juli 2016
    Lees je verhalen Agnes! Wat veel indrukken voor jou en je gezin! Hoop dat je een toptien hebt daar! Wel raar hoor zo zonder jou in de kim! Missen je wel! Maar wensen je heel veel geluk daar met elkaar! X