Welkom op ons reisblog!

1 december 2015

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    1 december 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. (o)pa en (o)ma Nijeboer:
    3 december 2015
    Heel leuk zo'n weblog. We zullen het zeker volgen. Veel plezier bij de voorbereiding.
  3. Glenn Bloemberg:
    6 december 2015
    Leuk! Ik ga jullie ook volgen op jullie reisblog. Veel plezier en succes met de voorbereidingen.
  4. Ernst:
    6 december 2015
    Heel veel plezier en vergeet ook vooral niet te genieten van deze mooie uitdaging. Ik ga jullie volgen.
  5. Marcel:
    6 december 2015
    Suc6 met alle voorbereidingen, ga jullie zeker volgen.
  6. Ans en Kees:
    6 december 2015
    Wauw! Wat top! Succes allemaal! Wat stoer ook! En wat een beslissing. Dubbel misschien maar heel bijzonder. Wij gaan jullie volgen, fijn dat jullie je ervaringen en verhalen met ons willen delen!! Dikke kus!
  7. Derk, Inge, Ian en Jason:
    7 december 2015
    Wow, wàt een avontuur! Geweldig om zoiets met je gezin te doen, spannend, eng en uitdagend tegelijk!
    Leuk om jullie te volgen, suc6 met de voorbereidingen! Liefs, Derk, Inge en kids.
  8. Rosita:
    7 december 2015
    Uiteraard ga ik jullie op deze manier volgen! Maak er een geweldig jaar van!!
  9. Henk en Hennie Nijeboer:
    11 december 2015
    Hallo Agnes, Ron en de kinderen, we willen jullie graag blijven volgen en veel succes met de voorbereidingen!